Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đinđić i Vučić - U senci kosovske istine

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 16 jun 2017 23:47
Petrović
Vučić = Đinđić = Porošenko = Čeda = Izetbegović = Čanak
Preporuke:
337
77
2 subota, 17 jun 2017 00:08
bravo
Tako je, brate Marko. Samo što to malo ko hoće da prizna. Ovo zlo je gore od najgoreg "žutila". I samo se pitam dokle će još da obmanjuju i zamajavaju narod svojim lažima, uz pomoć par mafijaških tabloida i šačice prodanih "kvazi-patriota", poput Cvijanovića, Vrzića, Raduna i Anđelkovića.
Preporuke:
161
172
3 subota, 17 jun 2017 01:33
Đinđić je bio veleizdajnik u vreme rata NATO
Nećete se rešiti Vučića,veličanjem Đinđića...
Preporuke:
386
57
4 subota, 17 jun 2017 02:46
Nemanja
Šta je Miloševićevci i naprednjaci ne prija vam ovo da čujete ?

Đinđić sigurno nije majka Tereza,ali za ove što su danas i Miloševića je bog.Koliko ste jadni i koliko znate da nemate moralno pravo da odgovorite jednom Marku Jakšiću povukli ste se u svoje mišije rupe i lupate minuse.
Preporuke:
116
349
5 subota, 17 jun 2017 05:26
Srbin Obični
Za razliku od gospodina Marka Jakšića ja ne živim na Kosovu i Metohiji, a to znači da za razliku od njega mogu malo šta učiniti da pomognem. Zato mu skidam kapu, radi njegove uporne borbe, sa željom da na kraju uspije. Daleko sam od podrške političkom šibicarenju Aleksandra Vučića, Srbija je sa njim opet pala na niske grane, ali... Nije se mogao naći gori primjer za ugledanje, gori primjer za uzor od Zorana Đinđića! Od Đinđića većeg slugana Zapada teško da je bilo, možda Nedić ali u objektivno daleko težim istorijskim uslovima. Nažalost pozivajući se na Đinđića gospodin Marko Jakšić ozbiljno je narušio svoj politički ugled među narodom (srpskim). Nadajmo se da mu se to neće više dogoditi.
Preporuke:
310
76
6 subota, 17 jun 2017 07:39
mala primedba
Samo Šešelj i CIA BIA znaju kako je uspeo da skupi toliko šljama u centraloj izdajničkoj upravi.
Preporuke:
82
65
7 subota, 17 jun 2017 08:07
Bojan, Priština
U principu, sve izneto je tačno ali fragmentarno izvučeno iz Đinđićeve biogragije i spojeno u jednu potpuno romansiranu sliku o njemu.

Mora se poći od vremenskog momenta - ono što je Đinđić radio u svoje vreme jeste bilo izdajničko delovanje.
(Čak je i sam Đinđić jednom doslovno izjavio da neće više naklonost zapada da kupuje izdajom nacionalnih interesa)

Ovo što AV sada radi - prevazilazi i veleizdaju, i nema poznate reči koju bih mogao da iskoristim.

Međutim, Đinđić je bio avanturista. On je naivno verovao da će apetit zapada nahraniti smaknućem Slobodana, a još naivnije da će stečeni kredit moći da tranpi ustupcima zapada nama za Kosovo.
Verujem da je na kraju shvatio koliko su neudobne Slobine cipele kada je i sam ušao u njih.

Pošto mu je zapad godinama u svom javnom mnenju gradio potivan-demokratski imidž, nije imalo ni smisla ni vremena da mu ga ruše pošto se tako zaleteo sa Kosovskom politikom - zato su ga eliminisali, kao što su eliminisali i Slobu u Hagu.
Preporuke:
95
19
8 subota, 17 jun 2017 08:07
Slavka Moravka
Razlika je očigledna i nama koji nismo znali većinu podataka iz ovog teksta! Ali, nemoguće je utuviti u glavu narodu bilo koju činjenicu kad on samo zna da je važno "da se žuti ne vrate"...Tako mu rekli! Iskreno, nije pošteno da glupi narodi žive kao da su pametni...
Preporuke:
71
60
9 subota, 17 jun 2017 08:58
el srbinjo
tačno je da se vučić pokazao kao najveće moguće zlo, ali nema mesta za rehabilitaciju đinđića i njegove izdajničke politike sa sve demokratskom strankom.
Preporuke:
372
49
10 subota, 17 jun 2017 09:11
Tanja
Potpisujem sve napisano da li je Djindjic trazio 45 min da smiri Srbe kada je Djindjic zaostrio retoriku tada je ubijen da je Djindjic potpisao Briselski sporazum ne bi sigurno dobio 55 posto znaci narod je kriv sto je posle Briselske izdaje Sredera Blera dao takvima poverenje nisu marsovci glasali vec narod Djindjic je za ove bio pravi patriota
Preporuke:
78
327
11 subota, 17 jun 2017 09:22
APSOLUTNO TAČNO
"2013. godine posle potpisivanja Briselskog sporazuma, sadašnji predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić pripadnike Ministarstva unutrašnjih poslaova sa severa Kosova predao je Prištini. Isto je uradio i sa Civilnom zaštitom. Na taj način je razorio odbranu grada i omogućio Prištini da uspostavi jurisdikciju na celoj teritoriji Kosova i Metohije."

APSOLUTNO TAČNO, KAO ŠTO JE TAČNO SVE ŠTO JE JAKŠIĆ NAPISAO! DA JE TAČNO, ZNA I VUČIĆ, ALI NIJE PROBLEM U TOME ŠTO ON ZNA NEGO U TOME ŠTO ON ŽELI...
Vučić NIJE morao, a nije ni smeo, da predaje Sever Kosova i Metohije. Ovaj deo KiM BIO JE I FAKTIČKI I PRAVNO DEO SRBIJE! Utoliko je postupak Vučića nerazumniji, a kletva će pratiti i njega i njegove potomke za ovo što je učinio. Lažnim pričama i diktaturom, ucenama naroda, se ne mogu sakriti suštine Vučićevog vladanja. Vučićevim medijima blate se svi politički akteri Srbije, uključujući i Miloševića, da bi u nametnutom crnilu Vučićeva (ne)dela bila sakrivena.
Preporuke:
89
78
12 subota, 17 jun 2017 09:40
DRAG MI JE PLATON
reče Aristotel, ali mi je istina draža. Sumnjam da je guslar koji se spevao stih "ni po babu, ni po stričevima" znao za Aristotela - ali etika je ista. Prihvati istinu, ma kakva da jeste. Marko Jakšić je poznat kao oštar i gorljiv kritičar onih sa čijim se mišljenjem i delanjem ne slaže. Ovim tekstom doktor Marko je pokazao da je pravi Srbin i da mu je istina draža od svih predubeđenja. Njegov tekst nije ni rehabilitacija ni odbrana Đinđića. On je samo svedočio o onome što je lično video i zato još više cenim Marka Jakšića. Nikada nisam cenio Đinđića i smatram ga odgovornim što je neke njegove iluzije i predubeđenja platila Srbija. Ipak, korisno je znati da je pokušao da koriguje neke svoje stavove. Nažalost, platio je to svojom glavom.
Preporuke:
107
72
13 subota, 17 jun 2017 10:36
voja
Mislim da je Marko Jaksic ovde u pravu, ali to sto pise vazi i za skoro celu opoziciju iz 90 ih godina. Sta god mislili ne samo o Djindjicu nego i ostaloj opoziciji nasem Slobarhu, niko od njih ne bi naneo ovakve stete Srbiji kao rezim SPS SRS/SNS. Vazilo je to pre 25 godina a vazi i sada. Nista novo.
Preporuke:
74
205
14 subota, 17 jun 2017 10:59
penzioner Cviko
@Slavka Moravka,
Kinezi kažu da nije važno koje boje je mačka, već da li lovi miševe. Većina ljudi koji su kod nas glasali, glasali su za ovo što nam se dešava. Glasali su po vrednostima boje a ne činjenja. To znači da su ili politički daltonisti ili da nemaju petlju da se uhvate u koštac sa problemom. Gde su sada ti koji su činili većinu od 30% u odnosu na manjinu, nekih 70%, da nam objasne gde je to dobro što je ostvareno glasanjem? Pre svega mi smo okupirani. Koliko znam u uslovima okupacije nema napretka osim u virtuelnom delu. U virtuelnosti je sve moguće, dobronamerno, pošteno i napredno ... Ajde ljudi da se vratimo u život, ovaj svakodnevni, da vidimo šta možemo posle svega. Od pisanja komentara, nema vajde...
Preporuke:
47
19
15 subota, 17 jun 2017 11:48
»Boško« ░
Nema upoređenja Đinđića sa dokazanim antiSrpskim zločincem Vučićem.

5 godina izdaje Srpskog naroda sa 10 godina hapšenja, prebijanja i ubijanja građana, studenata, novinara i političkoh protivnika je

udruženi zločinački poduhvat protiv Srpskog naroda, "radikalnih socijalista" u kome su učestvovali Šešelji, Vučići, Nikolići, Vulin, Gojković, Tabakovićka sa radikalno socijalističkim julovcima

dok su istovremeno izdavali sve Srbe na Balkanu sa notornom laži o "velikosrpstvu" te su na kraju kapitulirali i predali Kosovo NATO zločincima i šiptarskim teroristima.

Protivnici Đinđića je sva ona šešeljavska fukara koja nije pohapšena i suđena za veleizdaju i pljačku.
Preporuke:
72
273
16 subota, 17 jun 2017 16:13
Bora
Da nije bilo takve(!) opozicije(DOS) 1999. tesko da bi se NATO usudio da bombarduje SRJ.Priprema za agresiju iznutra(peta kolona) bila je presudna! Koji je doprinos Djindjica u tom "zajednickom zl. poduhvatu" kao jednom od vodja DOS moze se predpostaviti. Nije prvi put u istoriji da je vlast vaznije od svega,pa i od pogibije sopstvenog naroda, rusenja i zagadjivanja zemlje i na kraju gubitka teritorije.Djindjic se pokajao kada je uzeo vlast,a zelja da pokusa da to ispravi verovatno ga je kostala zivota.Ali ne treba umanjiti ni odgovornost Milosevica, za aroganciju i losu politiku! Te dve ekstremne politike iskoristile su SAD u vidu "Bonstila". Posle svega,politika prema KiM mora da bude jako pametno vodjena(a nije bas). Moraju se znati ciljevi i mogucnosti.Dok ima naseg naroda postoji i nada.AV je bio ministar za vreme bombardovanja i na suprotnoj strani od DOS-a pa ne verujem u iskrenost njegovog divljenja "liku i delu" Djindjica, mada priznajem vrlo ubedljivo glumi!
Preporuke:
19
184
17 subota, 17 jun 2017 16:47
ZR
Po običaju, odličan tekst dr Jakšića.
Pravi prilog za stvaranje jedne realnije i odmerenije slike o Đinđićevom životu i delu.
Preporuke:
58
147
18 subota, 17 jun 2017 17:05
Sizif
@ Bora - mal0 si pobrkao lončiće. 1998. i 1999. DOS nije postojao, formiran je tek u leto 2000. Pre i u vreme bombardovanja "vođe" lažne opozicije bili su Šešelj i današnji EU-ropac Vuk Drašković.
Preporuke:
55
28
19 subota, 17 jun 2017 17:10
Ne klepeći nanulama
Vojvoda gibaničar je pisao o tužiocu Najsu da je isprdak, Vučić je isprdak vojvode gibaničara, ta skupina socijalista-julovaca- radikala, morala se zabraniti 2000. g., najviše zameram Koštunici što nisu to uradili.Marko piše istinu i zaista u ratnoj Srbiji 1941 g. Nedić izgleda kao patriota u poređenju sa sadašnjim " vođom" i tom bandom oko njega.
Preporuke:
63
128
20 subota, 17 jun 2017 17:14
Ljilja
Ne mogu da gledam izdajnika đinđića .
Preporuke:
124
52
21 subota, 17 jun 2017 17:38
Dijete Grujuca
Viđu vraga su sedam binjišah. SNSbotovi (skotovi) dežuraju već tri dana na svim sajtovima pokušavajući da zagluše kritiku svojega velikoga vođe.
Preporuke:
70
14
22 subota, 17 jun 2017 18:09
Ilija
Dijete Grujuca , Vučić = Đinđić = plaćenici Vašingtona i Brisela .
Preporuke:
82
10
23 subota, 17 jun 2017 18:25
Bora
@ Sizif
Formalno DOS nije postojala 1999.ali su postojali ljudi koji ce ga formirati. Lideri Demokratske opozicije Srbije su bili:

Vojislav Koštunica (Demokratska stranka Srb.),
Zoran Đinđić (Demokratska stranka),
Velimir Ilić (Nova Srbija),
Nebojša Čović (Demokratska alternativa),
Dragoljub Mićunović (Demokratski centar),
Žarko Korać (Socijaldemokratska unija),
Goran Svilanović (Građanski savez Srb.),
Vladan Batić (Demohrišćanska stranka Srb.),
Dragan Veselinov (Koalicija Vojvodina),
Vuk Obradović (Socijaldemokratija),
Dušan Mihajlović (Nova demokratija),
Jožef Kasa (Savez vojvođanskih Mađara),
Miodrag Isakov (Reformisti Vojvodine)
Nenad Čanak (Liga socijaldemokrata Vojvodine),
general Momčilo Perišić (Pokret za demokratsku Srbiju),
Rasim Ljajić (Sandžačka demokratska partija),
Branislav Kovačević (Liga za Šumadiju),
Miroljub Labus (G17 plus),
Srđa Popović (OTPOR)
Preporuke:
11
13
24 subota, 17 jun 2017 18:36
Dijete Grujuca
Poštovani đede Ilija. Onom šarlatanu Đinđiću trebale su dvije godine da shvti da se za krivu granu okačio, pa bar pokuša da se otkači, al ga ubiše. Ovaj i ne pokušava da se otkači i neće dok ne počmu sjekire s neba padat il ćuskije kako reče.
Preporuke:
59
5
25 subota, 17 jun 2017 18:54
Sizif
Jeste Boro, jeste. Sve si ih lepo pobrojao, samo si zaboravio da su tada opoziciju činili i Vuk i Šešelj. Ovaj prvi je sada najvatreniji pristalica oktobarske "revolucije" kao da je on lično organoizovao i izveo. Od ovih koje si pobrojao jedino su nekakav rejting imali DS od 7-8%, a DSS i Socijaldemokratija oko 5%. Ostali bućkuriš nije vredeo ni po lule duvana što bi rekli stari. Ali oni su se udružili tek 2000 - i to je istina. Samo sam to hteo da ispravim u tvom prvom komentaru.
Preporuke:
46
4
26 subota, 17 jun 2017 20:08
Đinđićevim kritičarima
Zaboravljamo:
- U vreme Đinđića postojala je "kopnena zona bezbednosti"
- Preševskom dolinom harala je OVK
- Srbi su bili ostavljeni na milost i nemilost
- U srpskim sredinama bilo je struje 2-3 sata dnevno
- Kretanje po Kosovu za Srbe je bilo ravno samoubistvu
- Škole i fakulteti proterani...
Sve je to Đinđić rešavao. Vučić sve to satire.
Izuzetan tekst Marka Jakšića. Vrlo vredan. Antologijski.

P.S. Ah da, Đinđić je uveo veronauku u škole, a Vučić seksualne devijacije.
Preporuke:
69
69
27 nedelja, 18 jun 2017 00:05
Bojan, Priština
Moram još i ovo da napišem iako teška srca, jer ni komentarom ne bih da protivrečim srbendi kakav je Marko Jakšić.

Ali, sećanje me odlično služi :

- DOS je odmah počeo da gasi podkomitete savezne Vlade koji su delovali na Kosmetu

- DOS je iz zatvora pustio sve osuđene teroriste, od kojih su mnogi monstruozne ubice Srba

- 2001 u Prištini je ubijen Aca Petrović, načelnik odeljenja MUP-a Srbije za upravne poslove koje je do tad radilo i izdavalo dokumenta u sred Prištine, nakon toga ugašeno.

- Najbitnije, vojska je momentalno počela da se demontira u vreme Đinđića i DOS-a. Da je ostala onakva Vojska i Prištinski korpis na administrativnoj liniji, garantujem da šiptari ni u najluđim fantazijama nebi smeli da pomisle da proglašavaju republiku.
A sad smo eco dočekali da nam i Nišom prete.

- Mogao bih još da nabrajam dugo, ali nema potrebe

DOS je jedna od većih istorijskih nesreća koja nas je zadesila.
Preporuke:
87
5
28 nedelja, 18 jun 2017 00:07
Bora
@Đinđićevim kritičarima
Koji utisak ima covek kada cita imena lidera DOS,posle svih ovih godina imajuci u vidu
njihove imovinske karte pre, i posle 5. oktobra-revolucije(cast izuzetcima,ima i takvih,neobavestenih)? Ko danas moze da objasni narodu zasto se nije tuzio NATO za bombardovanje,iako je to bilo bez odobrenja UN i evidentan zlocin? Ko je bio predsednik drzave i premijer kada je tuzba ukinuta?Kako se nazivaju ljudi koji dobijaju novac od stranih drzava?Kako takvi mogu da rade za drzavu?Sta je patentirano kao "plisana revolucija"?Ko je prodao u Boru nalazista zlata strancima?Ko je ukinuo domace banke i doveo strane?...Konacno,ima ona narodna:"S kim si,takav si"!I naravno, Patrijota sa velikim P i j ima jos punu a nisu bili na spisku lidera ali su bili vrlo, vrlo "snalazljivi".A zaVuka(se) nam do kraja...!
Preporuke:
5
8
29 nedelja, 18 jun 2017 00:22
Student
Ko ima konkretne izvore da je Zapad Đinđiću nudio 40% Kosova i Metohije?
Preporuke:
9
4
30 nedelja, 18 jun 2017 10:12
Marko
I kada sve to već znamo, šta i dalje čekamo, da nam šiptari i ovi iz zapadnih struktura budu na ulaznim vratima, a već jesu samo na drugi gori način jer nema odbrane od izvršitelja i državnih zelenaša koji rade za interes stranih banaka i istih struktura koje su otele KOSOVO. Svi znamo gde smo i opet ćutimo, ja se ne bojim i mislim da nas ima jos 100 000 takvih u SRBIJI koji bi ustali, ali nema nikoga da povede i kaže gotovo je , treba krenuti na SVE ILI NIŠTA. Gospodin Marko Jakšić lepo piše ali što ne pozove. Što neko iz CRKVE ne pozove da se krene?
Preporuke:
13
0
31 nedelja, 18 jun 2017 13:35
Jugoslavija
Nemanja

Da nema nas u pravu si. Ali razlog ti je pogresan. Ko razumije shvatice.
Preporuke:
5
2
32 nedelja, 18 jun 2017 17:01
»Boško« ░
Bojan "beograd na vodi"
Moram još i ovo da napišem iako teška srca, jer ni komentarom ne bih da protivrečim srbendi kakav je Marko Jakšić.
Ali, sećanje me odlično služi :
- DOS je odmah počeo da gasi podkomitete savezne Vlade koji su delovali na Kosmetu
- DOS je iz zatvora pustio sve osuđene teroriste, od kojih su mnogi monstruozne ubice Srba
- 2001 u Prištini je ubijen Aca Petrović, načelnik odeljenja MUP-a Srbije za upravne poslove koje je do tad radilo i izdavalo dokumenta u sred Prištine, nakon toga ugašeno.
- Najbitnije, vojska je momentalno počela da se demontira u vreme Đinđića i DOS-a. Da je ostala onakva Vojska i Prištinski korpis na administrativnoj liniji, garantujem da šiptari ni u najluđim fantazijama nebi smeli da pomisle da proglašavaju republiku.
A sad smo eco dočekali da nam i Nišom prete.

- Mogao bih još da nabrajam dugo, ali nema potrebe

DOS je jedna od većih istorijskih nesreća koja nas je zadesila.

I koliko si sendviča plaćen od Vučića?
Preporuke:
9
33
33 nedelja, 18 jun 2017 17:56
TOPOLj
Marko Jakšić nikada neće skinuti petooktobarski šinjel.Ma koliko to želio,ma koliko se kajao,ma koliko bježao od činjenice da je bio saučesnik u najvećem zločinu u istoriji Srbije(u petooktobarskom zločinu)ovozemaljsku pravdu će izbjeći.Onu gore,nebesku,neće zasigurno.Gospod će mu postaviti neka nezgodna pitanja isto kao i Vučiću,isto kao i prozapadnoj bitangi Đinđiću. Jakšića i Đinđića spaja nešto o čemu sam ja već pisao.Spaja ih naknadna pamet.Zato što Marko Jakšić,Zoran Đinđić i njima slični nisu petog oktobra dvijehiljadite vidjeli dalje od svog nosa,zato je danas lezbejka i Hrvatica Ana Brnabić predsjednik vlade Srbije a psihopata Vučić predsjednik te iste Srbije.Moj Marko,kasno si na Kosovo stigao.
Preporuke:
29
8
34 nedelja, 18 jun 2017 18:21
Bojan, Priština
Boško , nisam ja plaćen od Vučića .
Vučić je izdajnik .
DOS su izdajnici.
Preporuke:
26
2
35 nedelja, 18 jun 2017 20:29
Jugoslavija
Nema manjih ili vecih izdajnika. Izdajnici su izdajnici.
Preporuke:
16
3
36 ponedeljak, 19 jun 2017 14:31
Aleksa
ne zaboravljajući put Đinđića do vlasti sa vragovima našeg naroda.

službe državne bezbednosti u Poljskoj,Rumuniji... nakon promene sistema(gospodara) su se umešno transformisale,likovi su se preobukli i okoristili.
njihov kontinuitet nije prekinut.

govori se da je Đinđić ubijen pre svega zbog Kosova. nije.ta Kosovo je kapija kroz koju će Zapad prokuljati u Srbiju sa težnjom potpunog uništenja - gde će da se lome koplja?

ako se već pridaje veće značenje političarima u Srbiji,a ne ide na to da su puki izvršioci (silom ili milom) planova Zapada (ima i jednog i drugog, ali traže se uproštena objašnjenja). zar to ne vodi do toga da je Đinđić ubijen u sukobu sa DB? Ne zbog Kosova konkretno. Poklopilo se to sa pokušajem da nekako zadrži zapadni smer protiv srpskih nacionalnih interesa.to čemu je sam pridoneo!
da,došao je na vlast i ubrzo zasmetao Zapadu,DB je od početka morao da smeta.Poklopilo se.

o tumačenju da se počeo menjati u odnosu na Kosovo. nije.ubijen je zbog kičme.Jakšić podseća.
Preporuke:
0
2
37 ponedeljak, 19 jun 2017 15:11
Aleksa
ćutanja o ubistvu Đinđića.
zato što taj neko (mn.) i dalje ima moć.
pamteći da služba DB služi i sebi
i onome koji ima moć (oni su okretljive prirode, posebno ovakvi odnarođeni... otud priča o sedenju na dve stolice),
cinično je da ološ-vučić podiže spomenike knezu Lazaru i
u najavi - prozapadnom Đinđiću.
Preporuke:
1
2
38 utorak, 20 jun 2017 11:53
Gojko
Kada bi /nedajbože/ bio donet zakon koji je jedino u skladu sa prirodom, logikom i potrebom trenutka u kome se Srbija nalazi /te upravo iz tih razloga on u Srbiji i ne može biti usvojen/ da se za veleizdaju izriče /i podrazumeva se/ i izvršava smrtna kazna nad veleizdajnicima, sumnjam da bi u Beograu pretekao iko a da je u njemu živio duže od 5 godina. Baš sumnjam.
Kraj takvog našeg prestonog grada /takve naše dike/ nama od drugih neprijatelja i ne može stići na red da učini ništa nažao.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner